sâmbătă, 2 septembrie 2017

Stiati ca exista Baterie externa de unica folosinta?!

Eu sincer pana sa o descopar de curand ,nu aveam nici cea mai vaga  idee ca exista asa ceva.Baterie externa am si eu de 10000 mAh,dar e cam grea si mereu uit sa o incarc,astfel cand am auzit ca exista o baterie externa micuta,de urgenta ,am zis ca nu se poate sa nu o testez si eu.

Bateria externa de urgenta Unica,  va ajuta sa va reincarcati rapid smartphone-ul oriunde v-ati afla!
Aceasta dispune de o capacitate de 1000 mAh si un conector Micro-USB, fiind astfel compatibila cu o gama variata de dispozitive.Este foarte usoara si mica ,asa ca incape perfect in geanta sau chiar in buzunar.


Tot ce trebuie sa faceti este sa scoateti bateria din ambalaj sa o conectati la smartphone, iar incarcarea se va realiza rapid.Bateria are un capac de protectie pentru conector si o piedica pe care trebuie sa o indepartati inainte de utilizare.

 Bateria externa Unica este capabila sa ofere o singura incarcare, fiind astfel potrivita pentru o singura utilizare. 
Puteti sa alegeti  sa utilizati bateria pentru incarcari scurte, insa  odata ce ati indepartat piedica, bateria are o valabilitate de un an de zile.

 
Daca o pastrati sigilata ,bateria externa Unica are o garantie de 10 ani!

Bateria Abc Tech este disponibila in doua variante :

  • cu conector micro-usb compatibila cu smartphones,e-cigaretts,headsets,gadgets ,etc.
  • pentru iPhone
Bateria Abc Tech dispune de certificare ROHS si este 100% reciclabila.

 Dupa ce ati utilizat produsul, il puteti duce la unul dintre punctele de colectare #BuyBack din orasul vostru si veti primi in schimb un cadou.


Daca alegeti  sa duceti bateria inapoi la un magazin Quickmobile veti primi cadou un fidget spinner.

Bateria o puteti  cumpara de la QuickMobile sau o puteti gasi la toate festivalurile renumite din toata tara!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu