luni, 26 iunie 2017

MEMO ON - pentru o memorie mai buna !

Cu totii ne dorim o memorie de elefant,dar in prezent sunt multi factori care ne afecteaza pe termen lung memoria.Memoria este vitala in viata de zi cu zi ,stresul este un factor important care ne afecteaza memoria.Avem prea multe sarcini de indeplinit,foarte multe informatii de tinut minte intr-un timp extrem de scurt,plus grijile cotidiene legate de familie,job s.a .m.d, astfel scade atentia si capacitatea de memorare.

Dar stresul nu este singurul dusman al memoriei ,lipsa oxigenului din creier este un alt dusman de temut.Atunci cand creierul nu este oxigenat corespunzator nu functioneaza normal si astfel rezulta scaderea performantei creierului si diminuarea puterii de concentrare.Alimentatia nesanatoasa,lipsa activitatii fizice ,lipsa somnului,mediul poluant sunt principalele cauze care conduc la scaderea oxigenarii creierului.

Deficienta de fier este un alt factor care creeaza probleme de memorie.Fierul este esential pentru globulele rosii ,lipsa acestuia afecteaza transportul oxigenului la creier si cum am spus si mai sus fara oxigen suficient ,creierul nu functioneaza normal.

Ce este MEMO ON?






Memo On este un supliment alimentar de la Ayurmed  ce  contine plante medicinale ayurvedice care contribuie la functionarea normala a capacitatii de concentrare si memorare, sustinand randamentul intelectual. Sustine functiile cerebrale integrative (memorie, perceptie, concentrare, sistematizare) si coordonarea fizico-mentala. 
Aportul bogat si variat de fitonutrienti si imbunatatirea circulatiei sanguine la nivelul creierului ajuta la mentinerea functiilor si performantelor psihice si intelectuale. 
MEMO ON diminueaza efectele oboselii mentale, epuizarii nervoase, stresului, reda increderea si optimismul. Sustine elevii si studentii la efort psihic si intelectual intens mai ales in perioada examenelor. 
MEMO ON sustine persoanele varstnice la mentinerea capacitatilor psihice si intelectuale si este util ca adjuvant in terapia sistemului nervos.

Este indicat pentru copii de peste 7 ani si pentru adulti.



Modul de utilizare si doza recomandata: 

Copii 7-14 ani: cate ½ tableta de doua ori pe zi. 

Copii peste 14 ani si Adulti: cate 1 tableta de 2-3 ori pe zi. 
Se administreaza cu ½ ora inainte de masa sau 1 ora dupa masa, nu mai tarziu de ora 18.00 pentru 30-60 de zile.


Ingrediente: Bacopa monnieri (Brahmi), parti aeriene (8:1), Convolvulus pluricaulis (Shankhpushpi), parti aeriene (8:1),Glycyrrhiza glabra (Lemn-dulce), pulbere de radacina,Emblica officinalis (Amla), pulbere de fructe,Ocimum sanctum (Busuioc), parti aeriene (5:1),Celastrus paniculatus (Jyotishmati), seminte (10:1),Yashad bhasm (Zinc),Acacia arabica (Guma acacia - excipient)

Plantele din compozitia MEMO ON au urmatoarele proprietati:


Bacopa monnieri (Brahmi) - sustine functiile cerebrale integrative (memorie, perceptie, concentrare) si coordonarea fizico-mentala.
Convolvulus pluricaulis (Shankhpushpi) - este o planta recunoscuta in medicina ayurvedica pentru mentinerea atentiei, concentrarii, capacitatii de intelegere, prelucrare, sistematizare si retinerea informatiilor.
Glycyrrhiza glabra (Lemn-dulce) - este un tonic mental, sustine functionarea normala a sistemului nervos, concentrarea, memoria, capacitatea de analiza. Sustine functionarea normala a digestiei si mentine trazitul intestinal normal. Substantele bioactive au efect usor laxativ si sustin refacerea mucoasei gastro-intestinale. Fitonutrientii (glabridin) suprima procesul de formare a grasimilor. Sustine enzimele implicate in metabolizarea grasimilor la nivelul ficatului. Sustine cresterea nivelului de estrogen si echilibrul hormonal feminin la menopauza. Fitonutrientii contribuie si la mentinerea sanatatii sistemului respirator.
Emblica officinalis (Amla) - fructele, datorita fitonurientilor, au proprietati antioxidante puternice, mentinand functionarea normala a organismului, sporind starea de sanatate, vitalitatea si longevitatea. Vitamina C din fruct sustine sistemul imunitar prin formarea de globule albe si anticorpi care sunt implicati in lupta impotriva infectiilor. Are rol in mentinerea sanatatii sistemului nervos, cardiovascular, in special sistemului venos. De asemenea sustine digestia si procesul de detoxifiere. Sustine metabolismul lipidic, procesele de detoxifiere la nivelul ficatului si functionarea normala a tranzitului intestinal. Fitonutrientii asigura normalizarea aciditatii si integritatea mucoasei gastrice.
Ocimum sanctum (Busuioc) - adaptogen, sustine functionarea organismului in conditii de suprasolicitare si stres. Este neuroprotector, stimuleaza circulatia sanguina si protejeaza creierul de efectul distructiv al glutamatului. Scade stresul care poate induce oboseala, apatie, instabilitate emotionala. Este protector gastric, eficient in digestie si absorbtia nutrientilor din alimente. Uleiul volatil din busuioc sustine eliminarea parazitilor intestinali.
Celastrus paniculatus (Jyotishmati) - substantele active din seminte sustin mentinerea echilibrului neurotransmitatorilor; planta creste performantele cognitive, concentrarea si memoria.
Yashad bhasm (Zinc) - zincul reduce stresul si imbunatateste memoria fiind implicat in zona cerebrala responsabila de invatare si memorare, faciliteaza comunicarea intre neuroni. Zincul are un rol important in mentinerea imunitatii, sanatatii pielii, parului si unghiilor. Scade glicemia si are rol important in prevenirea complicatiilor diabetului (deteriorarea microcapilarelor, neuropatie, etc.).


Ce beneficii mi-a adus MEMO ON?

Sunt o persoana care ma stresez foarte mult si din pacate acest lucru mi-a afectat mult capacitate de memorare.Pe langa stres din totdeauna am avut probleme cu deficienta de fier despre care v-am vorbit mai devreme,o alta bila neagra pentru mine ,la acestea se mai adauga si lipsa de miscare ,statul prea mult la calculator/telefon ,s.a nu as vrea sa le enumar pe toate fiindca ma sperii ... sau le-am uitat deja... 
Am observat ca mi s-a redus capacitatea de memorare si am cautat solutii,nu inainte sa ma stresez bineinteles ... off off.Printre solutiile alese am ales si MEMO ON ,care mi-a dat o stare de liniste,nu mai simt aceea presiune ingrozitoare ,parca am mintea mai limpede si mi se mai nazaresc ideii noi,pot spune ca reusesc sa ma concentrez putin mai bine decat de obicei .
Nu am dobandit o memorie de elefant inca ,dar lucrez la asta,MEMO ON nu este un remediu minune care ma transforma in Einstein dar cu putin ,de fapt cu mai mult efort din partea mea poate, voi avea o memorie buna.

Suplimentele nu au nici un efect daca nu incerc sa fac exercitii de memorie ,e la fel ca si cu slabitul ,degeaba iei suplimente daca nu mananci sanatos si nu faci miscare.

Mi-am facut o lista cu ce ar trebui sa fac:

1. Sa-mi stimulez creierul prin exercitii de memorie(repetitii,luare de notite ,scrierea si organizarea informatiilor, vizualizarea ,indiciile ,segmentarea informatiilor) sau jocurile pentru memorie;
2.Sa fac exercitii fizice, la capitolul acesta sunt repetenta ,in afara de mers mult pe jos nu prea fac exercitii;
3.Sa gestionez stresul,si aici mi-e greu fiindca nu prea am descoperit metoda ideala;
4.Sa imi cresc nivelul de fier din organism,am incercat doar cu alimentatia si nu prea a functionat ,e adevarat ca nu prea imi place sa mananc spanac si sfecla rosie toata ziua,carnea imi place insa cea de vita de la noi nu prea, fiindca are gustul ala intens de vaca chiar daca scrie ca e de vitel,in Italia imi placea, avea un gust foarte bun;
5.Sa dorm suficient , eu dorm 7 ore pe noapte dar pentru mine nu sunt suficiente tot obosita ma simt ;
6. Sa mananc alimente pentru creier, am inceput sa rontai nuci zilnic ,e un inceput...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu