sâmbătă, 17 iunie 2017

Cele mai frumoase costume pentru barbati le gasesti la Ricardo Montesi

Daca as fi fost barbat mi-ar fi placut sa port costum,mai vad uneori pe strada barbati imbracati la costum si nu pot sa nu ma uit lung dupa ei... costumul le da asa un aer ... aristocratic,misterios,
seducator...

Cand ma plimb prin centrul orasului,ma opresc si admir  zona cu costume barbati din vitrinele magazinelor ,unele sunt superbe si parca le-as purta si eu ,altele nu prea imi plac ,cred ca ar trebui sa dispara de pe piata sunt  adevarate kitsch-uri.

La Ricardo Montesi am vazut cele mai frumoase si elegante  piese in categoria costume  barbati ,din materiale de inalta calitate ,rezistente in timp si care nu se sifoneaza .Pasiunea pentru bunul gust si atentia la detalii se vede prin imbinarea perfecta intre clasic (culori alb,negru ,gri si albastru) si modern ,caracterizat printr-un design deosebit (culori puternice,visiniu,verde,rosu ) cu diferite forme geometrice .Va recomand sa vizitati categoria  costume barbati de pe www.e-costume-barbatesti.ro si va asigur ca nu veti fi dezamagiti.



Pentru fiecare tipologie de barbat exista costumul potrivit :

Barbatul  "Zorro" -  are un corp bine sculptat  ,este atletic ,inalt si misterios ,ii plac intalnirile nocturne si petrecerile cu staif .Pentru el m-am gandit ca se potriveste un costum Slim Fit ,aceasta categorie de costume barbati, au o taietura ingusta si aseaza perfect pe un corp atletic .
                                      Ii plac camasile  negre,rosii,visinii,bleumarin.                                                            



Barbatul "Tocilarul chic"- inteligent,stie tot in materie de tehnologie ,are un aspect usor neingrijit,nu merge la sala,poarta ochelari ,are un stil personal care atrage de cele mai multe ori.Pentru el am ales un costum casual in carouri ,din stofa din lana naturala,care nu se sifoneaza si nu ii da batai de cap cu pregatirea.Ii plac camasile albe,albastre,maro si gri.




Barbatul  "Retro" - este un tip simplu ,clasic ,nu acorda prea multa importanta aspectului fizic si nu ii plac extravagantele ,adopta stilul elegant doar la ocazii speciale.Pentru el am ales un costum clasic ,care nu ar trebui sa lipseasca din dulapul unui barbat.Ii plac camasile albe,negre si gri.


Barbatul "Hipster" - este un tip cool-urban,cu aspect care pare neingrijit ,insa el sta dimineata ceva timp in oglinda ca sa arate asa,are barba sau mustata, ori amandoua,ii place atipicul .Pentru el am ales un costum cambrat cu doua randuri de nasturi ,in carouri ce poate fi purtat cu gleznele la vedere cum sunt noile tendinte .Ii plac camasile colorate ,le alege in functie de stare.



Barbatul "Petrecaret"- este un tip care ii place sa se distreze,este indraznet,nu rateaza nici o petrecere si merge la toate nuntile,botezurile,pentru el nu conteaza ,distractie sa fie,ii place sa se imbrace elegant,dar  risca sa cada in extrema cealalta,uneori ce e mult strica .Pentru el am ales un costum din categoria costume de ceremonie care cred eu ca  i se potriveste perfect,este elegant si intr-o culoare extravaganta .Ii plac camasile albe fiindca sunt usor de asortat cu costumele "stralucitoare".







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu