miercuri, 2 noiembrie 2016

Ce voi face pana la a 60-a vara din viata mea ?

In copilarie ma gandeam mult la viitor ,ce visuri  stiintifico-fantastice aveam :))))), acum viata m-a cam trezit la realitate si incerc sa nu ma gandesc prea mult la viitor si sa traiesc mai mult clipa .

 YO Sirop de fructe  m-a provocat sa-mi astern pe aceasta pagina virtuala  5 dorinte de atins pana la varsta de 60 de ani.O provocare frumoasa ,sper sa-mi poarte noroc la indeplinirea dorintelor.

Daca nu stiati ,YO Sirop de fructe sarbatoreste anul acesta ,60 de ani de cand ne indulceste viata cu siropuri delicioase .



Cele 5 mari dorinte  realizabile ale mele  sunt :

1.Sa imi cumpar o casa -Probabil asta e dorinta a 99% dintre romani ,dar e si dorinta mea cea mai arzatoare in acest moment ,treaba cu chiria nu ma atrage absolut deloc desi prin strainatate se practica .Racul fara carapace e la fel ca melcul fara casa .

2.Sa calatoresc - Am cheful de duca in sange, imi place sa explorez, sa descopar mereu ceva nou  (mai ales bunatatile culinare ),printre primele  orase din lista ar fi Paris,Barcelona,Lisabona si muuuuuuuuuuuuuulte altele .

3.Sa invat 7 limbi straine -Asta ar fi o dorinta care i-as cere-o Duhului din Lampa lui Aladdin:)) Sa zicem ca primele 4 le mai dibuiesc: engleza,franceza,spaniola,portugheza ,insa celelalte 3 mi se par mai grele :germana,chineza,araba :))))

4.Sa invat sa dansez precum profesionistii-Macar un stil de dans ,preferatul meu e bachatta ,am "sangre caliente" dar "dos pies izquierdos" :)))))))))))

5.Sa zbor cu parapanta -Deja mi-am ales si destinatia, Lefkada ,asta sper sa se indeplineasca cat mai curand fiindca daca ajung la 60 nu o sa mai am curaj :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu