marți, 26 august 2014

Review- Lotiune tonica hidratanta Apidermin

Recunosc ca eu nu prea am folosit multe lotiuni tonice din comert, fiindca am  avut o intamplare nefericita cu una pe baza de aloe vera ,m-a ustura fata si am facut o alergie de toata frumusetea, chiar daca promitea ca are numai  ingrediente naturale fara alergeni :| se pare ca nu era chiar asa.



De aceea, cand am aplicat pentru prima oara Lotiunea tonica hidratanta Apidermin de la Complex Apicol  ,am fost reticenta si stateam cu frica ,dar m-am linistit caan am vazut ca tenul meu se comporta ok si chiar se simte rasfatat cand o aplic .
Contine nelipsitul laptisor de matca care este renumit pentru proprietatile sale de hidratare si regenerare si ceai verde, un puternic antioxidant ( pe care eu obisnuiam sa-l folosesc ca si lotiune tonica ) .

Are un parfum discret ,a plante ,nu usuca pielea  si nici nu am avut probleme cu iritatiile .In jurul ochilor nu o aplic fiindca datorita parfumului din compozitie ma ustura.E buna si pentru tenul uscat insa nu extrasensibil.

Ambalajul are 125 ml si orificiul pentru aplicarea produsului iese la inveala prin apasarea capacului la fel precum lasptele demachiant.

In concluzie este un produs bun ,pentru ca are in compozitie si laptisor de matca un elixir al tineretii :) Altfel ramaneam la ceaiul verde si apa termala pe post de lotiune dar nu renunt nici la ele,insa recunosc ca e mai comod cu aceasta lotiune .


Ingrediente:Aqua, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Camellia sinensis leaf extract, Coco-Caprylate/Caprate, Royal Jelly, Phenoxyetanol, Dipropylene Glycol, Caprylyl glycol, Decylene glycol, Parfum, Tetra Sodium EDTA.


Lotiunea tonica  costa 11.16 lei si o gasiti AICI!

Pupici!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu