luni, 15 aprilie 2013

Primele impresii despre lotiunea tratament si samponul din gama Capilar+ de la Gerocossen

De cand ma stiu am avut si am probleme cu caderea excesiva a parului,mai ales in sezonul rece ,in perioada primavara-vara parca se observa o reducere ,insa nu foarte importanta.Cateodata ma si sperii cand mai uit la perie dupa ce ma pieptan ,sau in cada dupa baie ,e destul de frustant si stau  cu o oarecare teama ca am sa raman fara par intr-o zi,desi am fost mai demult si la dermatolog si am facut tratament cu raze ultraviolete dar tot degeaba si mi-a prescris o solutie care mi-o aplicam dupa fiecare baie pe parul ud si zinc efervescent.
Una dintre cauzele caderii parului la mine este stresul, recunosc faptul ca ma stresez aproape din orice si asta nu e bine pentru par , se mai intampla si anumite dezechilibre hormonale sau carente de zinc si fier .

Ma bucur  ca m-am alaturat campaniei Gerocossen si am ocazia de a testa aceste produse, loţiunea tratament si samponul  împotriva căderii părului din gama Capilar+,in plus am mai primit si un produs surpriza si anume Crema de fata Melcfort Gerocossen,despre care va voi povesti intr-o alta postare.


Produsele din gama Capilar+ se adresează atât femeilor, cât şi bărbaţilor, fiind produse unisex.Stiu ca sunt multi barbati care au probleme cu caderea parului,din cei pe care ii cunosc eu,au aceasta problema  pe fond genetic si nu ar strica sa incerce un astfel de tratament.




Mai intai am folosit samponul Geroccosen Capilar+ ,chiar ma pregateam sa fac baie si inainte de asta am trecut pe la posta sa ridic coletul .
Inca de cand am deschis coletul am simtit un miros placut ,era de la sampon.Are un miros extrem de fresh,revigorant.
Are culoarea piersicutei,nu este cremos.

Descrierea producatorului:

Contine un complex fitoterapeutic natural  obtinut din scoarta arborelui de chinina si din ginseng, in asociere cu biotinoyl tripeptide-1, apigenin si acid oleanolic, cu actiune tripla asupra principalelor cauze ale alopeciei: micro-circulatia deficitara, atrofia foliculara si imbatranirea foliculului. Combinatia de ingrediente active imbunatateste micro-circulatia sanguina la nivelul scalpului, fortifica radacina firului de par si favorizeaza cresterea acestuia. Parul devine mai rezistent si este stopata caderea prematura a acestuia.

Mod de utilizare: Aplicati samponul pe parul ud, masati usor parul si pielea capului, apoi clatiti abundent.
Ingrediente:
                                


Inca de la prima spalare chiar am simtit cum pielea capului este revigorata si  parca circulatia este pusa in miscare .Curata bine parul ,dupa doua spalari ,face destula spuma,nu la fel de multa ca la alte sampoane pe care le-am incercat dar e ok.Dupa am folosit balsam fiindca fara ,parul meu este foarte incurcat.
Am observat ca parul nu se ingrasa repede  ,l-am folosit vineri , dupa 3 zile arata chiar bine, astazi mi-am spalat parul din nou fiindca ador mirosul samponului si parul proaspat spalat e mult mai frumos si stralucitor si cam asta e rutina mea ,o data la 3 zile.

Cantitate:275 ml

Despre loţiunea tratament împotriva căderii părului de la Gerocossen,  din aceeasi gama Capilar+, va pot spune ca imi place foarte mult ambalajul cu pulverizator ,este foarte practic.Culoarea produsului seamana cu cea a produsului recomandat de medicul dermatolog acum mult timp,desi mirosul este diferit ,la Capilar + la fel ca samponul ,este revigorant si mai intens.

Descrierea producatorului:

Imbunatateste micro-circulatia sanguina la nivelul scalpului, fortifica radacina firului de par si favorizeaza cresterea unor fire sanatoase  si viguroase. Parul devine mai puternic, caderea prematura este stopata si este stimulata cresterea noilor fire de par.
Contine extracte naturale obtinute din scoarta arborelui de chinina, ginseng, urzica si nuc.


Mod de utilizare: Aplicati lotiunea pe parul curat si zvantat, la radacina firului de par si masati usor scalpul.Nu se clateste.Nu ingrasa parul.
Ingrediente:


Imi place ca nu incarca parul si nu devine lipicios. Pe parcurs voi vedea daca parul meu va deveni mai rezistent si daca caderea excesiva va fi stopata,abia astept sa vad rezultate favorabile.

Cantitate: 125 ml

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu