sâmbătă, 22 septembrie 2012

De ce cumpar produse romanesti?

Mi s-a parut interesata ideea echipei  Dacic Cool  de a lansa,  Magazinul online Dacic Cool ce comercializeaza numai produse romanesti.Suntem romani si trebuie sa invatam sa ne cunoastem valorile  ,sunt produse romanesti foarte bune,de o calitate inalta,bineinteles ca nu toate, insa se poate lucra si la cele care nu indeplinesc asteptarile consumatorilor prin munca ,pasiune si seriozitate.
Daca ati vizitat alte tari si ati "tras cu ochiul " in cosul de cumparaturi al unui italian spre exemplu,veti vedea ca majoritatea produselor sunt autohtone,"Made in Italy",asa ar trebui sa facem si noi,sa ne ajutam pe noi insine cumparand produse romanesti.Sa le cautam pe cele mai bune si sa ii determinam pe producatorii care care nu ofera calitate sa o faca,fiindca vor avea si ei  de castigat.
Un alt plus al produselor romanesti ar fi pretul,si stim cu totii ca pretul conteaza ,daca ar fi sa aleg dintre un  produs  fabricat in UE spre exemplu si un produs fabricat in Romania,ambele avand aceleasi calitati bineinteles ca as alege varianta romaneasca din doua motive:unul ar fi pretul fiindca cu siguranta e mai ieftin decat cel din UE,iar cel de al doilea ar fi lista ingredientelor.Pe cel din UE gasesc zeci de ingrediente si putine sunt naturale, iar pe cel romanesc gasesc ingrediente putine si majoritatea naturale,nu ma refer la toate produsele ,am dat un exemplu particular fiindca mai sunt si uscaturi prin padurea cea deasa:)
Eu incerc sa cumpar produse de calitate,cat mai naturale,degeaba cumpar un produs romanesc daca acesta nu este bun si la viitoarea achizitie nici numai vreau sa aud de el.Incerc sa caut produse cat mai calitative care chiar fac ce scrie pe ambalaj ,astfel devin clienta fidela.Calitatea si pretul unui produs romanesc cred ca sunt cele mai bune "arme" de fidelizare a consumatorilor .
Si ambalajul produsului conteaza,bine pentru mine nu foarte mult,insa un ambalaj mai special atrage intotdeauna  mai mult.Produselor romanesti le lipseste frumusetea ambalajului insa se poate remedia aceasta problema,suntem destul de inventivi:)Insa sa nu se ajunga la fel ca produsele de import sa coste ambalajul mai mult decat continutul.
Mi-ar placea ca produsele romanesti sa fie prezente in orice magazin,fiindca si acest lucru ar fi o modalitate buna  in a le alege in defavoarea altor produse .Ma bucur ca  Dacic Cool a facut acest pas si sper sa citesc cat mai multe pareri in sectiunea de comentarii a fiecarui produs,fiindca e o modalitatea excelenta de a-ti da seama de calitatile acestuia,eu cu siguranta imi voi scrie parerea despre produsele pe care le voi incerca.Iata si unul din motivele pentru care sustin magazinul online cu produse de ingrijire si cosmetice Dacic Cool.Eu tot timpul ma informez inainte de a cumpara un produs fie din comentariile clientilor magazinelor online fie de pe bloguri.

Am si eu o lista de produse romanesti pe care le folosesc cu placere si sunt multumita de ele printre acestea se numara produsele:Elmiplant,Farmec,Hofigal s.a  si bineinteles mai sunt si mici producatorii "handmade" pe care ii ador chiar si eu imi mai prepar cate ceva:)



PS In acest weekend  Fanii paginii de Facebook Magazin Dacic Cool primesc cadou, pentru orice comanda, indiferent de valoarea acesteia, un balsam pentru par de la Hofigal! http://magazin.daciccool.ro/content/8-promotii

Voi ce spuneti?Cumparati produse romanesti?

4 comentarii:

  1. da cumpar produse romanesti! farmec erau produsele pe care le cumparam cel mai des, acumde ceva vreme am descoperit samponul de la Hofigal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am folosit samponul Hofigal,dar din pacate nu imi prieste:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu folosesc produse romanesti, le achizitionez in general de la Plafar, sunt foarte bune.

    RăspundețiȘtergere