luni, 20 februarie 2012

Ganduri...


Dragi zeite pamantene,stiu ca iubiti acesta planeta la fel ca si mine.Forta , frumusetea sa impresionanta si bogatiile sale nemarginite sau nu,ne mentine pe noi toti in viata.Insa de-a lungul veacurilor am tot incercat si tot incercam sa furam aceste trei mari “calitati” ale Terrei ,si o secam …Am imitat forta sa impresionanta prin lupte cu tot felul de arme care nu fac altceva decat sa o distruga…am interpretat frumusetea ca o transformare mutanta departe de cea naturala,reala,innascuta..ne-am falit cu bogatiile si le-am epuizat si distrus…Va inchipuiti ce urmeaza nu?!...Chiar Noi…
De aceea ar trebui sa stopam acest fenomen de neutralizare a naturii si creare a falsului..
Poate am inceput cam dur,insa ceea ce vreau eu sa subliniez este sa revenim la natura,sa ne bucuram de minunatiile sale ,simple dar care fac minuni …Frumusetea este un dar de la natura,de ce incercam sa-l distrugem in dorinta de al inbunatati??!...cand ne putem bucura de el exact asa cum l-am primit si cu siguranta ne vom simti si vom arata la fel de spectaculos  ca natura…
Haideti sa ne bucuram din nou de efectele benefice ale plantelor in stare naturala ,de apa pura cristalina ,miresmele imbatatoare ale florilor si de aerul revitalizator si va asigur ca veti fi cele mai frumoase din galaxie…Ce cure de slabire??!...ia mancati numai ce va ofera direct natura si veti vedea ce corp de invidiat veti dobandi…fiindca natura este cea mai buna cura.Indepartati-va putin de aceasta “natura” falsa creata de om si apropiati-va de adevarata natura si veti simti imediat efectele benefice atat asupra trupului cat si a spiritului…
Iubiti natura,Salvati-o caci si ea ne va salva pe noi si abia atunci vom fi asemenea ei puternici,frumosi si bogati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu