sâmbătă, 24 septembrie 2011

O portie de ras...

1.Bula ajunge tarziu la scoala,iar profesoara ii spune:
-Bula,acum se vine la scoala ?!ai lipsit la jumatate din ore!
-Scuzati-ma doamna profesoara dar a nascut mama si am un fratior!
-Ooo,felicitari Bula!
-Multumesc doamna profesoara!
-Dar sa stii ca a venit barza !
-Da doamna profesoara,cum spuneti dumneavoastra a venit barza!
-Bravo Bula!Felicitari inca o data!
-Multumes!
-Dar mama ta ce face Bula?
-Eee,este acasa o doare "barza"....:))

2.Doi tineri saraci lipiti vorbeau intre ei:
-Ba ,sa stii ca eu plec din tara,decat sa mor aici de foame ,mai bine ma duc acolo ca imi vine mie o idee sa fac bani
-Bine ba dute ..
Dupa 1 an se intoarce in tara si se intalneste cu prietenul sau:
-Ba,ti-am zis ca vin plin de bani!
-Cum ai reusit frate?
-Pai mi-a venit o idee sa fac o cabina unde vin barbatii,baga o fisa de 2 euro isi baga "smecheria" in gaura si pe partea cealata niste fete amarate pe care le-am gasit pe acolo ,o scutura pana se satura .Si in felul acesta frate a scazut si violurile in Germania si guvernul mi-a dat bani.
-Tare frate,poate am s plec si eu in America
Pleaca in America si se intoarece mai bogat decat celalat
-Salut frate acum sunt mai bogat decat tine!
-Da cum ai reusit?
-Pai ,datorita ideii tale,m-am dus am facut si eu o cabina din aia ,unde  barbatii bag fisa de 2 dolari ,le-o "scutura" bine ,dar   ca sa o scoata trebuie sa dea 10 dolari:)

3.Un tanar se duce la parinte sa se spovedeasca:
-Parinte ,sa stii ca tata tot insista sa nu ma duc la bordel
-Te-a invatat bine tinere
-Insa intr-o zi m-am dus si stiti ce am vazut acolo?!
-Necurate,necurate..
-Nu parinte,pe Tata...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu