marți, 22 februarie 2011

Concurs La Roche-Posay

Ce produs LRP as lua pe o insula pustie si de ce?
 Avand o piele sensibila si uscata mereu am fost intr-o continua cautare de creme care sa imi hidrateze pielea si sa nu imi provoace iritatii,nimic nu ma multumea pana intr-o zi cand am incercat Toleriane Riche si am fost incantata.Are o textura delicata,imi calmeaza si hidrateaza intantaneu pielea si cel mai important nu contine parfum,parabeni,conservanti sau alcool ,acesti "intrusi" fiind cei care imi atacau pielea.Cu siguranta aceasta crema este perfecta pentru mine si nu as lua numai pe o insula pustie ci oriunde m-as duce.Pe o insula pustie sunt o multime de factori care mi-ar usca pielea cum ar fi dragutul Soare,apa sarata a marii sau oceanului,nisipul,dar avand Toleriane nu mi-as mai face griji si m-as putea bucura linistita de soare,apa si nisipul fierbinte si de umbra unui palmier:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu