marți, 14 decembrie 2010

Giveaway by Jules

Jules e la primul ei giveaway si are premii foarte dragute,tot ce e de la Hello Kitty pur si simplu ador!

Am crescut in doua luni cat altii in sase. Si trebuie sa va multumesc voua, cititoarelor mele, pentru asta. Si cum pot face asta daca nu printr-un giveaway. Am trecut si de pragul de 100 de followeri. Inca o plecaciune in fata voastra.
Dupa cum stiti, am fost plecata la Milano, un cadou din partea cumnatei mele. M-a bucurat enorm calatoria mea in Italia. Milano inca nu reusisem sa il vad. Si desigur, nu m-am putut abtine de la delicii cosmetice. Cam pe buget, dar asta este, toata lumea este in recesiune.
Majoritatea produselor pe care le ofer in cadrul acestui giveaway sunt aduse din Milano. Cea mai mare parte sunt cosmetice Kiko. Si pentru ca este primul meu giveaway, nu m-am putut abtine sa nu adaug si cate ceva ce sa ma reprezinte pe mine. Cred ca va veti da seama despre ce este vorba.
Tot ceea ce vedeti in poza de mai jos se va duce catre o fericita castigatoare, ce va fi anuntata pe 20 decembrie, la ora 13.00.
Premiul contine urmatoarele:
Portfard Hello Kitty de la H&M
Balsam de buze Hello Kitty de la H&M
O pereche de sosete Hello Kitty de la H&M
4 Mostre de crema de corp Vaniglia Nera Bottega Verde
Oglinda Benefit
Gloss-uri bombonica de la Trendy&Chic
Sapun Disney
Pandantiv rosu din sticla

Crystal Gloss no.09 Kiko
Fard de pleoape nuanta 52 Kiko
Fard de pleoape nuanta 157 Kiko
Pudra iluminatoare All Over Light nuanta 06 Kiko
Fard de pleoape crema nuanta 26 Kiko
Creion Lip Gloss nuanta 01 Kiko
Oja nuanta 299 Kiko
Poate nu sunt atat de multe, nu sunt clar MAC, insa eu le daruiesc din toata inima. Toate produsele au fost scoase din cutii cu scopuri fotografice. Sunt noi si cumparate cu drag. Sosetele si balsamul de buze Hello Kitty au facut parte dintr-un set, de aceea nu au etichete separate.
Regulile, pentru ca trebuie sa existe si reguli, sunt urmatoarele:
1. Sa fiti follower prin Google Friend Connect. Puteti deveni si acum follower, nu este o problema.
2.Sa introduceti un comentariu la aceasta postare, folosind pentru aceasta adresa de email la care doriti sa fiti contactate, in caz de castig, in care sa scrieti “Vreau si eu”.
3. Daca aveti blog, sa postati despre acest giveaway impreuna cu poza si sa imi dati link catre postarea respectiva, in comentariul de care vorbeam mai sus. Puteti sa puneti si poza pe una dintre laterale, cu link catre aceasta postare. Pentru acest lucru primiti o intrare in plus la giveaway, adica sanse mai mari sa castigati.
4.Pentru o intrare in plus, vreau sa imi scrieti pe langa “Vreau si eu” in comentariu si ce credeati voi cand erati mici. Poate sa fie absolut orice, in principiu astept orice inedit. Eu una credeam ca in filmele in premiera, oamenii mor de-a binelea, spre exemplu.
Va puteti inscrie la acest giveaway pana pe 19 decembrie, duminica, la ora 23.59.59. Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul random.org si va fi anuntata luni, 20 decembrie, la ora 13.00. Puteti acumula un maxim de 3 intrari pentru acest giveaway, daca postati pe blogurile voastre si imi spuneti si ce credeati voi cand erati mici. Pot participa si romancele din afara Romaniei, singura mea cerinta fiind ca in caz ca sunteti castigatoare, sa imi dati o adresa de Romania pentru a putea trimite premiul. Stau cam prost cu bugetul, pentru a putea trimite in afara tarii, in momentul acesta.Pentru a participa intrati pe Giveaway JULES!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu