vineri, 24 decembrie 2010

Adela Sirghie, Mos Craciun si un nou, colorat si minunat giveaway de la OPI


Un nou giveaway chiar in Ajun de Craciun,premiile sunt tentante -oje OPI,si deja am "ochit" nuanta preferata,e din colectia Swiss-Diva Of Geneva.

Dupa ce mi-am facut manchiura de Craciun cu maare maare atentie(un rosu stralucitor ca globurile din brad, demential si burlesque-Ali's Big Break) am batut din palme si a aparut un nou giveaway de la OPI.
Acesta este felul in care va urez eu Craciun Fericit tururor in 2010! Un giveaway care va dura sapte zile si sapte nopti, ca in povestile de iarna soptite la gura sobei.
Asadar, in ultima zi din an, pe 31 decembrie, pe-nserat, cand se deapana alene povestile fermecate si nemuritoare, va avea loc tragerea la sorti care va desemna 15 castigatoare. Ce trebuie sa faceti? Sa va inscrieti la Google+newsletter feedburner. Cele care deja sunt inscrise, sunt rugate doar sa specifice acest lucru, iar fetele care sunt new entry sunt rugate sa ne dea aceste mici detalii. Castigatoarele din Bucuresti vor fi invitate la sediul Topline sa isi ridice premiile, iar fetele care nu sunt din Bucuresti vor primi cadoul acasa.
Va rog sa imi spuneti ce va doriti din  urmatoarele colectii: Burlesque, Swiss, Pink, Shreck si Hong Kong... In cazul in care nuanta dorita nu se mai afla pe stoc si este imposibil sa o mai gasim la Topline, va vom anunta acest lucru si va vom ruga sa aveti o a doua optiune (just in case).
Le rog pe fetele care au blog si vor sa participe la acest giveaway Opi sa posteze un mic articol care sa includa un link activ catre Adela Sirghie Beauty&Style Blog.
Tu ce iti doresti de la OPI?
Make a wish and Good Luck, girls!!!
Pentru a participa intrati  ADELA SIRGHIE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu