joi, 9 decembrie 2010

ADELA SIRGHIE, Mos Craciun si un nou si minunat giveaway de la Benefit

 Adela are un nou Giveaway de la Benefit!

La rugamintea mea rimelata, Mos Craciun s-a dat de trei ori peste cap si a scos din sacul lui un nou giveaway Benefit, pentru ca fetelor care au scris pe blogul meu sa le revina repede repede zambetul pe buze. De data aceasta, Mos Craciun (care e mai mare si mai tare decat fratele Niculaie) are de impartit  sase cadouri pentru sase fete. La alegere, bineinteles. Iti alegi cadoul si ii spui mosului, intr-un comentariu, ce iti doresti de la Benefit, explici alegerea facuta in cateva cuvinte, te abonezi la Google Friend Connect si la newsletter-ul feedburner- prima casuta pe dreapta (ai grija sa validezi apoi pe mail contul, iar mailul tau trebuie sa fie bineinteles, real, nu inventat pentru aceasta ocazie). Acest giveaway va dura 14 zile si 14 nopti.
Bineinteles, fetele care au blog vor fi rugate, la fel ca si data trecuta, sa preia giveaway-ul cu poza, link si descriere,  lucru pe care cred ca il vor face cu placere, deoarece nimeni, dar absolut nimeni nu mi-a spus ca nu ii place Benefit si ca nu vrea sa participe la acest giveaway.
In cazul in care vor exista castigatoare din afara Bucurestiului, cadourile le vor fi trimise prin curier, iar fetele din Bucuresti vor fi invitate la Sephora Mall Vitan sa isi ridice premiile, la fel ca si data trecuta.
Daca am uitat ceva, mai adaug pe parcurs, acum m-am grabit sa fac acest anunt.
Le invit pe toate fetele sa participe, fie ca au blog fie ca nu, sunt curioasa daca cele care au participat si la primul giveaway vor avea aceleasi optiuni de cadouri:)
Vi se pare prea curand?
M-am gandit ca daca mai asteptam putin, va trece Craciunul.
Tu ce iti doresti de la Benefit?
So, again, Have fun, girls!
Pentru a participa intrati pe  http://beautynewsbyadelasirghie.blogspot.com/2010/12/adela-sirghie-beauty-mos-craciun-s-un.html!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu